
Алтернативна божиќна реклама која прикажува тажен татко кој се бори да го направи Божиќ посебен за својот син стана вирална. Видеото со наслов The GoKart е снимено од тим млади видеографи во Западен Јоркшир и привлече милиони прегледи.
Режисерот Сем Тиле рекол дека сакаат да создадат нешто што ќе ја одразува кризата на трошоците за живот. „Пораката е „Божиќ се прави, а не се купува.“, додал Тиле.
Photo:youtube.com, Alternative John Lewis Advert
Видеото е снимено во родниот град на г-дин Тил, Клекхитон и го прикажува неговото поранешно училиште, неговата локална берберница, паркот и гробиштата каде што е погребан неговиот дедо. Во една од сцените, берберот го прашува момчето што добива за Божиќ. Тој одговара „Дедо Мраз нема многу пари оваа година“.
Завршува со сцена на гробиштата, каде што момчето – седејќи на картинг – и посакува среќен Божиќ на својата мајка. Режисерот изјавил дека видеото ја прикажува суровата реалност на она со што се соочуваат многу семејства во услови на криза на трошоците за живот.
Кажете им ја приказната: Кој бил Св. Никола, заштитник на децата и морнарите?
Видеото беше објавено минатата недела. Наведено како „алтернативна реклама на Џон Луис“, привлече повеќе од седум милиони прегледи на Facebook и сличен број на TikTok. Тиле рекол дека е важно да се прикаже „вистинската реалност на Божиќ“ за многумина оваа година, додавајќи дека младото момче со задоволство ќе го жртвува своето картинг за да ја врати мајка му.
Во делот за коментари на видеото, многу луѓе кои ги споделуваат своите приказни и сакаат да донираат пари за да им помогнат на другите. Погледнете го видеото овде: