ПO КАТЕГОРИИ
НАЈВАЖНО
ПО ИНТЕРЕС
ПО ФАКУЛТЕТИ
27.06.2024
Генерацијата Z фрустрирана од генерацијата Алфа
Автор: Goce Author

Познато е  дека членовите на генерацијата Z сакаат да се потсмеваат на милениумците и нивниот „старомоден стил“, но сега им пречат некои сосема нови деца.

По правило, Генерацијата Алфа се деца на милениумци, родени помеѓу 2010 и 2024 година и – тие доаѓаат по генерацијата Z. Имено, најстарите членови ќе бидат полнолетни за четири години и со тоа ќе станат нова работна сила, а некои веќе ги испробаа своите први работни места со скратено работно време.

Зумерите на социјалните мрежи ја напаѓаат генерацијата Алфа, за која веруваат дека е закржлавена во однос на социјалната интеракција. Генерацијата Z тврди дека членовите на Алфа имаат отсутен изглед и безгрижно изразување, а тоа е затоа што растат залепени за паметни телефони и гаџети.

Најстарите членови на генерацијата сега се тинејџери и поминале неколку години затворени во своите домови поради пандемијата на Ковид и затоа, како што тврдат зумерите, не научиле ефективно да комуницираат.

Како пример за ова, членка на генерацијата Z на TikTok сподели искуство што го имала со келнер, член на генерацијата Алфа.

@inmyhearse_daily the blue light stare is so real. #foryou #genalpha #fyp #foryoupage #trending ♬ original sound – Hannah 🙂

„Тие растат зборувајќи со екраните, а не со луѓето“

„Тој отсутен изглед е толку реален“, напиша таа покрај видеото, кое собра 4,2 милиони прегледи, покажувајќи како изгледа нивната интеракција.

„Ова ќе биде само норма затоа што сите растат зборувајќи со екраните, а не со луѓето“, одговори тиктокерот. Сепак, милениумците се огласија и тврдат дека зумерите се лицемерни со оглед на тоа што тие исто така поминуваат многу време залепени за екраните.

Милениумците и генерацијата З не знаат ништо за холокаустот

„Фрустрацијата на Gen Z од генерацијата Алфа е иста како фрустрацијата што милениумците ја чувствуваат со Zoomers со години“, напиша еден миленијалец.

Некои, сепак, отидоа чекор подалеку и сугерираа дека зумерите може да се чувствуваат загрозени од новата генерација која наскоро треба да стане работна сила, но и најпосакувана група за кампањи на маркетинг агенцијата.

Зошто САД се плашат од ТикТок?
Кардиоваскуларните болести се сѐ почести меѓу населението