ПO КАТЕГОРИИ
НАЈВАЖНО
ПО ИНТЕРЕС
ПО ФАКУЛТЕТИ
25.11.2022
Како да напишете добро CV?
Автор: Goce Author

CV (curriculum vitae, латински) е кратка биографија потребна при аплицирање за работа или пак аплицирање на проекти која секој студент треба да ја има. Многу од младите имаат потешкотии при пишувањето на CV, затоа еве неколку совети кои ќе ви помогнат за да го напишете совршеното СV.

Детали за контакт

  • Ставете го вашето име и целосните податоци за контакт на врвот за да бидат лесно видливи. Ставете професионална слика од вас.

Збирен исказ

  • Обидете да сумирате во неколку реченици на врвот на вашето CV. Обидете се точно да ја опишете вашата личност, клучните вештини и амбициите за да покажете што ве издвојува и зошто токму вие сте вистинскиот кандидат за таа позиција.

Должина

  • Бидете кратки и концизни. Работодавците поминуваат низ многу биографии и ќе сакаат да можат да го проценат вашето искуство и вештини што е можно побрзо. Ако можете, обидете се да го задржите на едната страна од А4, максимум две страни.

Вистинскиот редослед

  • Обидете се да ги ставите најновите искуства и квалификации повисоко. Како што одите надолу постарите ваши работи, а можете да користите помалку и детали.

Интереси и хоби

  • Одржете ја оваа област кратка и обидете се да ја прилагодите на различните работни места за кои аплицирате: размислете кои од вашите интереси би можеле да бидат релевантни и кое хоби би ви дало корисно искуство. Не додавајте работи кои се премногу нејасни, бидејќи станува бесмислено. Затоа, наместо да кажете „Сакам да читам“, кажете дека имате интерес за одреден жанр.

Како да напишете добра семинарска работа?

Вештини

  1. Академски

  • Пишување. Повеќето работни места вклучуваат пишување. Ако сте добри во правописот и граматиката и уживате во пишувањето, размислете за некои добри работи што сте ги напишале.
  • Комуникација. Да можеш да зборуваш со луѓето околу тебе е често занемарена вештина. Тоа е важно затоа што значи дека можете брзо да ја пренесете вашата поента и не се плашите да побарате помош кога е потребно.
  • Слушање. Кога започнувате со нова работа, ќе треба да слушате многу нови инструкции. Слушањето е исто така корисно при запознавање на нови колеги од работа.
  • ИТ писменост. Способноста да користите софтвер како Microsoft Word и Excel ќе биде корисно за канцелариска работа. Ако сте добри со компјутери, известете ги вашите работодавци!
  1. Вештини за размислување

  • Расудување. Ова е местото каде што некому му презентирате опција и објаснувате зошто е добра идеја. Примери може да бидат дебати, дискусии во собата за разговор и пишување есеи.
  • Донесување одлуки. Ако сте добар/ра носител/ка на одлуки, размислете за сите опции и донесувате одлука врз основа на импликациите на секоја од нив.
  • Решавање на проблем. Наместо да се откажуваат, оние што решаваат проблеми наоѓаат решенија прашувајќи ги луѓето и имаат храброст да испробаат нови работи.

Даскалот: Како да напишете добар есеј?

  1. Лични квалитети

Неколку одлики кои ќе остават добар впечаток кај работодавачот:

  • Одговорен
  • Прилагодлив и флексибилен.
  • Тимски дух.
  • Точни и ефикасни.
  • Само – мотивирани.

 

(Видео) Д-р. Марија Димитровска – Колку студентите се вклучени во научни истражувања?
Жените во науката сѐ уште се соочуваат со предизвици и дискриминација