ПO КАТЕГОРИИ
НАЈВАЖНО
ПО ИНТЕРЕС
ПО ФАКУЛТЕТИ
22.10.2021
Како да ја зголемите продуктивноста после долгиот одмор поради пандемијата?

Според дефиниција, продуктивноста за нас претставува работење што е можно повеќе и вложување 100% во извршување на обврските. Но, според Крис Спаркс, основач и главен извршен директор на The Forcing Function, компанија за тренинг на перформанси за инвеститори, директори и претприемачи, тоа не мора секогаш да биде така. Поради ова, многу клиенти на г -дин Спаркс се изненадени кога ги охрабрува да направат помалку. „Ако правиме помалку работи, можеме да се фокусираме само на  работите што ќе нѐ движат напред многу побрзо“, вели тој.

Доколку сакате да прочитате и како да останете организирани кога се соочувате со премногу обврски, Гоце.мк ви обезбеди неколку совети и за тоа: https://goce.mk/kako-da-ostanete-organizirani-iako-imate-premnogu-obvrski/

Photo by CDC on Unsplash

Според Мари Пулен, консултант за правилен работен тек, неколку совети кои ќе ја зголемат продуктивноста се:

  • Одвојте време за планирање. Луѓето често забораваат да остават време да планираат, вели г -ѓа Пулин. Одвојте време да размислите за вашите цели или да истражите што се надевате дека ќе добиете од проектот.
  • Дајте приоритет на задачите. За време на нејзиното планирање, г -ѓа Пулин идентификува три главни задачи за секој ден. Дури и тогаш, има тенденција да има една клучна задача што таа сака да ја постигне, вели таа.
  • Оставете го телефонот настрана. За да остане фокусирана, г-ѓа Пулен не го носи телефонот во нејзината канцеларија. Наместо тоа, таа го остава во друга просторија.
  • Најдете алатка што работи за вас. За да и помогне да остане продуктивна, г-ѓа Пулен користи Notion, апликација за земање белешки и за управување со задачи, но може да размислите и за други апликации, како што се Calendly за закажување состаноци или Cozi за семејна организација.

Други интересни трикови кои можат да помогнат се :

  • (10 + 2)*5 формулата– 10 минути работа + 2 минути пауза помножено со 5, завршувајќи ја работата за 1 час. Од клучно значење е да се придржувате до временските ограничувања и да не ги прескокнувате распоредот за работа и пауза. Поентата на ова е вие да креирате  рутина на работа за која ќе се придржувате.Резултатот? На крајот ќе ги прескокнете распоредот за пауза.
  • Создадете агенда за пауза. Наведете ги сите работи што сакате да ги правите на вашата пауза, без разлика дали станува збор за сурфање на Интернет, проверка на е -пошта, време за ужина, правење селфи, скролање на Фејсбук/Твитер. Но, овие активности треба да траат САМО 20 минути. На крајот, паметно ќе ги искористите минутите за пауза.
  • Поставување мини задачи.Ако ви е даден голем проект, поделете го на мини задачи. Создадете список за проверка и започнете со лесните додека не завршите. Имате статија за пишување? Само започнете со насловот и првата реченица. Или можеби имате визуелна презентација да направите?

Поминете 15 минути на вашиот преглед, направете пет минути пауза за кафе, а потоа завршете ги првите два слајда. Остварувањето нешто, колку и да е мало, сепак ви го дава тоа чувство на исполнетост.

(Аудио) Силата на еден став
Казните за злосторства над девојчиња и жени мора да се повисоки