Алгоритмот за препораки на TikTok ја турка содржината на самоповредување и нарушување во исхраната на тинејџерите во рок од неколку минути откако тие ќе изразат интерес за темите, сугерира истражувањето направено од страна на Центарот за борба против дигиталната омраза (CCDH).
CCDH откри дека апликацијата за споделување видео ќе промовира содржини што вклучуваат опасно рестриктивни диети, содржина за самоповредување и содржини што го романтизираат самоубиството на корисниците кои покажуваат предност за материјалот, дури и ако се регистрирани под 18 години. За својата студија, групата на кампањи креирала профили во САД, Канада и Австралија, регистрирани на возраст од 13 години, минималната возраст за приклучување на апликација. Создала „стандардни“ и „ранливи“ профили, а последните го содржат терминот „слаба тежина“ во нивните кориснички имиња. CCDH рече дека ги одразува истражувањето кое покажува дека корисниците на социјалните мрежи кои бараат содржина за нарушувања во исхраната често избираат кориснички имиња што содржат сроден јазик.
Профилите „накратко паузирале“ на видеа за сликата на телото, нарушувањата во исхраната и менталното здравје, а исто така им се допаднале. Ова се случувало во почетниот период од 30 минути кога биле креирани профилите, во обид да се долови ефективноста на алгоритмот на TikTok кој им препорачува содржина на корисниците.
Истражувачите откриле дека видеата кои се однесуваат на сликата на телото, менталното здравје и нарушувањата во исхраната биле прикажани на „ранливите“ профили три пати повеќе отколку на стандардните профили. Ранливите профили добиле 12 пати повеќе препораки за самоповредување и видеа поврзани со самоубиства од стандардните, се вели во извештајот.
„Младите луѓе се бомбардирани со штетна, застрашувачка содржина што може да има значително кумулативно влијание врз нивното разбирање за светот околу нив и нивното физичко и ментално здравје. Резултатите се кошмар за секој родител.“, изјавил Имран Ахмед, главен извршен директор на CCDH.