Многу често знаеме да бидеме критички настроени спрема вештачката интелигенција, а сепак може да биде од голема корист, посебно за студентите. Додека технологиите со вештачка интелигенција постојат веќе некое време во EdTech, секторот е бавен во нивното прифаќање.
Пандемијата, од друга страна, радикално ја промени сцената, туркајќи ги едукаторите да се потпрат на технологијата за виртуелна настава. Сега, 86% од едукаторите веруваат дека технологијата треба да биде составен елемент на образованието. Вештачката интелигенција има потенцијал да го подобри и учењето и наставата, помагајќи и на образовната индустрија, истовремено развивајќи се во корист и на учениците и на наставниците.
Да бидеме прецизни, единствената цел на студентот да оди во образовен институт е да добие диплома или акредитиви со кои се покажува нивната експертиза. Вештачката интелигенција може да има огромно влијание врз образовните патувања на учениците со тоа што ќе им понуди пристап до соодветните курсеви, ќе го подобри контактот со наставниците и ќе одвои повеќе време за работа на други аспекти од животот.
Гоце.мк – Како вештачката интелигенција ќе го надмине човечкиот ум? – (goce.mk)
Еве неколку примери како вештачката интелигенција може да биде доста корисна:
Персонализацијата е еден од најистакнатите образовни трендови. Студентите сега имаат прилагоден начин на учење програми кои се фокусираат на нивните различни искуства и интереси, благодарение на апликациите за вештачка интелигенција. Вештачката интелигенција може да се прилагоди на нивото на експертиза на секој ученик, брзината на учење и посакуваните цели за да се осигура дека ќе го извлече максимумот од учењето. Понатаму, системите со вештачка интелигенција можат да ги испитаат претходните образовни истории на учениците, да детектираат недостатоци и да препорачаат курсеви посоодветни за одобрување, овозможувајќи високо персонализирана можност за учење.
Иако не е невообичаено децата да бараат дополнителна помош надвор од класот, многу воспитувачи нема да имаат време да им помагаат на децата после училиште. Иако ниту еден чат-бот не може навистина да го замени наставникот, програмите за вештачка интелигенција можат да им помогнат на учениците да ги усовршат своите вештини надвор од училницата помагајќи да се подобрат вo слабите области.
Ништо не е поотежнувачки од тоа да поставите прашање и да добиете одговор два дена подоцна. На редовна основа, наставниците се нападнати со повторливи прашања. Со поддршка на автоматизација и когнитивна интелигенција, вештачката интелигенција може да им помогне на студентите да добијат решенија за нивните најчесто поставувани прашања за неколку секунди.
Решенијата напојувани со вештачка интелигенција го прават учењето достапно за сите студенти, во секое време и од која било локација. Секој ученик има свое темпо, а пристапот 24/7 им овозможува на децата да експериментираат со она што најдобро им одговара без да чекаат наставник.