
Секој ученик, без своја вина, може да биде цел на малтретирање. Булинг (малтретирање) е голем проблем кај младите.
Image by Freepik
Учениците се малтретирани од многу причини. Понекогаш тие се малтретирани затоа што се различни или затоа што се паметни или популарни. Овие деца често се нашле на погрешно место во погрешно време. Иако малтретирањето може да му се случи на секој ученик, некои деца имаат поголема веројатност од другите да бидат малтретирани. Ранливите групи вклучуваат ученици со попреченост или посебни образовни потреби, оние за кои се смета дека се ЛГБТ, дури и ученици од различна култура, раса или религија што се разликува од мнозинската „главна“ култура, раса или религија на училиштето.
Учениците кои малтретираат скоро секогаш имаат свои проблеми и се несреќни. Тие се обидуваат да го надоместат недостатокот на внимание, моќ или љубов во сопствениот живот со малтретирање и изживување врз други. Тие се обидуваат да ги добијат овие работи кои им недостигаат во сопствениот живот. Овие ученици имаат потреба да се чувствуваат моќни и се чини дека уживаат да ги повредуваат другите. Тие често не ги разбираат чувствата на личноста што ја малтретираат.
Оние кои упорно малтретираат често го прават тоа за да доминираат над другите и да го подобрат сопствениот социјален статус. Силеџиството често доаѓа од верувањето дека е во ред да се постапува така. Понекогаш тие дури и не знаат дека тоа што го прават е лошо однесување или не разбираат колкава повреда и вознемиреност може да предизвикаат.
Image by gpointstudio on Freepik
Предрасуди меѓу учениците
Булингот понекогаш вклучува учениците да коментираат и да ги оценуваат личните атрибути на другите ученици и како тие се различни. Овие негативни коментари може да се однесуваат на: изгледот и тежината, способност или попреченост, пол и сексуалност, култура, раса и религија, социо-економски статус.
Овој тип на малтретирање е поврзан со предрасудите што учениците ги учат од нивната семејна група и нивната поширока социјална заедница за вредноста на различноста во заедницата.
Постојат општествени норми во групите ученици, а исто така и во целото училиште. Нормите на училиштето се моделирани од училишниот персонал и другите возрасни лица во пошироката заедница, вклучително и родителите.
Нормите и ставовите на училишните групи за тоа кои учениците имаат „поголема“ општествена положба доаѓаат од општествените вредности за моќ и статус. Овој процес се случува кога децата и младите ги апсорбираат и копираат нормите, вредностите и предрасудите на нивното училиште, семејно воспитување и нивната поширока заедница.
Сајбер просторот место за онлајн насилство, регулативата проблем
Последниот случај на врснично матретирање на ученикот од Општина Градско е ,,решен’’ со разрешување од должност на директорката на училиштето. Овој проблем на учениците кои вршат насилство не потекнува само од училиштето. Ваквите ученици треба да се испитаат и надвор од училиштата, можеби нивниот проблем е во семејниот круг или пошироко во опкружувањето. На овие деца им е потребна помош повеќе од било кое друго дете.
Секој е посебен на свој начин и има вредности со кои се истакнува.