
Според блогот „Верџ“ на „Вокс Медија“ , Фејсбук планира да го промени своето трговско име следната недела, повикувајќи се на добро информиран извор.
Промената на името, за која извршниот директор Марк Закерберг планира да зборува на годишната конференција на компанијата „Конект“ на 28 -ми октомври, но може да се открие и порано, треба да ја сигнализира амбицијата на технолошкиот гигант да биде позната по повеќе од социјалните медиуми и сите зла што повлекуваат. На ребрендирањето најверојатно ќе ја постави сината апликација на Фејсбук како еден од многуте производи под матична компанија која ги надгледува групите како Инстаграм, Ватсап, Окулус и повеќе. Портпаролот на Фејсбук Џо Озборн одби да коментира за оваа приказна.
Photo by Brett Jordan on Unsplash
Фејсбук веќе има повеќе од 10.000 вработени кои градат хардвер за широка потрошувачка како AR очила за кои Закерберг верува дека на крајот ќе бидат сеприсутни, како и паметните телефони. Во јули, тој изјави дека, во следните неколку години Фејзбук ќе премине од тоа луѓето да ја гледаат првенствено како компанија за социјалните медиуми до компанија од метаверза. Поимот метаверза означува виртуелен свет за кој вели дека ќе ги обедини различните производи и услуги на Фејсбук и ќе го оддалечи од единствениот фокус на социјалните медиуми.
Ако Фејсбук навистина го промени своето име, тоа би било во согласност со стратегијата на Закерберг да ја ребрендира компанијата во целост. „Пост“ претходно објави дека тој е фокусиран на страстниот проект наречен метаверза,